Migrän-jävel

Jag skulle vilja städa, göra fint och framför allt - diska. Men mitt dumma huvud klarar inte av det. Då känns det som om huvudet kommer sprängas. Jag vill vara ute i solen och vandra omkring, det är ju så fint väder. Man borde vara glad för det fina vädret. Men jag vill ha regn och rusk. Jag vill gömma mig här inne i lägenheten och inte behöva se solljus på flera dagar. Jag vill slippa sol och ljud. Jag vill ha mörker och tystnad. Snälla monster i huvudet lämna mig i fred nu. Jag har aldrig haft migrän innan i mitt liv, men nu de senaste veckorna har det kommit hela tiden. Varför? Varför just nu? Aj.
Jag ska sätta mig i soffan, i mörkret och tystnaden och skriva lite. Funderar på saker som är värda att fundera över. Jag ska strunta i allt som hände i går och bara fokusera på boken. Sen kanske jag sover en stund med...
Återkommer senare med en uppdatering...
Hej på´re.

Kommentarer
Postat av: annika

Vad hemskt!!! Aj alltså!!! Om det tröstar lite så gör inte jag heller nånting idag. Är asseg! http://beskriv.bovision.se/objcard/ImagesCard.aspx?OBJGUID=76070653&OBJTYPE=CMBoLgh
Där har du en sida du kan kolla på. Bådejag o Niklas är jättesugna...

2007-03-27 @ 16:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback