Min helg

Det blev en lyckad inflyttningsfest hos Nina igår, trots lite förseningar och glömda presenter. Det sjöngs Singstar, åts taccopaj och dracks vin. Runt tolvtiden begav vi oss ner till stan. Det blev Harrys för hela slanten :) Men jag och Pontus tröttnade efter en och en halv timma eller något sådant. Så vi bestämde oss för att gå hem till Malin och dricka kaffe, haha...men Pontus trippade hem istället så jag fortsatte färden hem själv till Malin :) Tillbringade ganska många timmar där...och var inte hemma förrens klockan slog sex. Tänkte inte gå och lägga mig alls när jag väl var hemma. Det kändes så onödigt,det var ju morgon! Men Pontus sov som en stock och jag visste int evad jag skulle göra vaken i ottan, så jag gick snällt och la mig jag med :) Sov som en stock fram tills klockan ett, då ringde pappa och undrade om vi haft det trevligt igår och ifall vi ville äta middag hos de idag. Klart vi ville det :D

Så det blev till att gå upp och fräscha till sig lite. Pontus och jag åt våfflor till frukost/lunch och det var mer än gott! Sen gick jag ut i det fin-fina vädret och lekte med Chabo på gräsplanen. Han sprang, sprang och sprang..so sweet. Vi kastade med leksak och tränade även lite lydnad. Det är inte klokt hur smart den hunden är... Ni som har träffat honom förstår vad jag menar. Han har börjat komma i så bra form nu igen också så han hoppar som en Gud, riktigt flyger upp i luften med hela sin kropp.

Maten hemma hos mamma och pappa var som vanligt gudomlig. Nina och Alice var där med, trevligt värre. Efter maten blev det till att åka och storhandla. Så nu jävlar har vi mat igen :D

Tittade på "Parlamentet" förut och blev besviken hur mycket bra de har klippt bort sen inspelningen. Kändes som att de klippt bort ALLT det roliga...hmm, förstår inte hur de tänker...

Ne, nu ska jag sluta babbla och slänga mig till sängs, läsa lite och sen somna sött. Det är en tidig dag imorgon. Så... Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback