Min underbara kväll med min underbara vän

Jag fick till slut tag på Julia idag. Jag kände mig lättad att allt var under kontroll, blev ju så orolig när jag inte fick tag på henne under dagen. Men det visade sig att hon hade varit ute och promenarat nästan hela dagen. Så det var inte så lustigt. :)

Min kväll blev oerhört bra måste jag säga. Malin kom hit med munkar, tulpaner och sig själv, vilket självklart var det allra bästa! Vi hade jättetrevligt med både allvarsamma och roliga pratstunder. Oh, vad jag är nöjd med denna kväll :D Gilmore girls blev mest pratande igenom och rökpauser titt som tätt. (Noteras bör att jag bara är till som sällskap, inte som medrökare) Men när Desperate housewives började satt vi som vanligt som klistrandes framför tvn. Måste vara den bästa serien som skapats. Har ni inte sett den, se den! Annars missar ni något stort, jag lovar!

Nehepp, dags att läsa sig till sömns...Gonatt allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback