Parlamentet

Då är man hemma igen. Vi har haft en underbar dag i Stockholm idag...tittat i affärer i Gamla stan och sedan varit på "Parlamentet", vilket var helt fantastiskt bra. Det var högt över mina förväntningar...jisses vad der är duktiga. Skrattade så mycket att jag fick kramp i skrattmusklerna i ansiktet efteråt! Får väl se om vi ses i tvrutan på söndag klockan halv nio. Hihi, vem vet?
Nu blir det till att ta en dusch och ta det lugnt resten av kvällen. Men annat blir det imorn, då blir det röj hos syrran ;)

Gonatt Sverige.
Ps.Jag efterlyser fortfarande kommentarer, bara så ni vet ;p ds.

Kommentarer
Postat av: Annika

Tjooo!!!
Ha det jättekul hos din syster ikväll!! Vi måste sätta igång och träna snart alltså... känner mig dö slapp ;)
Ha det kanon!!!
KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback