Promenad-dag

Då sitter man här, vaken efter nästan tre timmars sömn. Ska straxt knoppa igen, ville bara updatatera lite granna :)
Dagen har mest bestått av promenader ute i fina vårvädret. Annika och jag skulle ha tränat vid ett, men det blev promenad och glassköp istället. Härligt! Sen gick jag ner till stan, vilket var mer ofrivilligt. Jag hade tänkt åka buss och kom precis när bussen stod på hållplatsen, chauffören såg mig, men körde ändå iväg...snacka om taskigt. Så det blev till att vandra vidare. Träffade Elin (Adolfsson) på stan, blev en fika och lite updateringar för varandra. Vi har ju inte setts på...jag vet inte hur länge. Men det var riktigt, riktigt trevligt. Synd bara att Julia inte kunde följa med... men jag hoppas bebben ger med sig snart. Håller tummarna för dig gumman!
Nehepp, om man skulle sussa vidare då? Gó natt Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback