Solstråle

Godmorgon Sverige. Här här ni mig, trött som få, men pepp som aldrig förr. Ska ner och träna snart, blir konditionsträning idag. Bränna fett, yey :)

Dagens väder verkar bli ännu bättre än igår, vilket medför att jag kommer ha en ännu bättre dag idag. Hur är det möjligt? Oh, sommaren är snart här!! Som jag har längtat...
Det är helt sjukt vad lite sol kan göra. Man känner sig genast piggare på morgonen av solen som sipprar sig genom gardinerna och liksom dränker hela rummet med värme, ljus och kärlek. Trots att jag inte sovit alltför många timmar inatt så är jag inte så trött som jag borde vara. Solen gör verkligen under och jag är tacksam för varje liten stråle som når mig.

Balkongen börjar bli fin nu. Möblerna är rena och på plats, pulkorna är hemskickade till syster igen och ljushållaren är upphängd. Det ända som saknas är en matta på golvet och gardiner i de stora fönstrena. Kommer bli så fiint!

Hej på´re!

Kommentarer
Postat av: C

Hejsan! Gå in på länken nedan och bli värvd av mig! Vinnpris.se är en sida där du tävlar om otroligt bra priser, bland annat en Laptop, Ipod, mobil, biobiljetter .. Ju mer poäng du har desto större chans är det att du vinner något av dessa. INGET kostar.. Du samlar poäng på många olika sätt, genom att värva andra, svara på "dagens fråga" m.m. Bara genom att logga in får du poäng :) Det är värt en titt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback