Sömntutan

Nu var det ett tag sen som jag skrev, men det har varit lite mycket av alltig de senaste dagarna. För att ta ett exempel så vaknade jag vid halv tre i går eftermiddag. Jag fick en smärre chock när jag tittade på klockan. Hej och hå, där hade jag legat och sovit 15 timmar i sträck!  Kanske tog jag igen all sömn jag missat dagarna innan eller så kände bara min kropp för att protestera lite och sova lääänge. Det var skönt i alla fall, fast jag fick lite bråttom när jag vaknade.  Hade sex missade samtal, bara till att sätta i gång att ringa. Kom på att jag och Therese skulle hem och gratta farmor på hennes 81-årsdag. Så på med kläder och ut i det gröna. Snart var vi framme hos famor med ett glatt humör och en fin blomsterarangemang. Hon var glad att vi kom och såg nästan lite förvånad ut. Haha, söta lilla farmor.

Nu är jag precis hemkommen från jobbet och sitter och mumsar på en minibaguette och dricker tranbärsjuice. Alldeles straxt blir det till att knoppa. Är väl inte sådär jätte sömsen för tillfället. Så det blir till att läsa lite först :)
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback