Underbara dag

Idag har jag haft en helt underbar dag! Den började kanske inte sådär jättebra, men blev bara bättre och bättre :) var nämligen hur trött som helst när jag vaknade idag..oj oj oj, men ajg tog mitt upp till slut. Så vid klockan elva mötte jag Julia och Anna. Vi vandrade ner till stan i det vackra vårvädret. Det blev en riktigt snygg frisyr på Julia som klippte sig hos Marie på People. Själv så får jag hålla ut tills nästa vecka med att bli ompysslad och omstylad, längtar!! Idag fick jag assistera "extramamma" medan Julias hårtussar svävade ner til golvet. men det var inte heller så tokigt må ni tro...Anna är faktiskt världens sötaste och snällaste bebis. Tycker om henne så mycket... <3 Hon gnyr tyst när hon ligger i min famn... waa, man blir helt bebistokig när man umgås med henne. Hihi.

Sen blev det en fika på Kaffekannan och även lite spaningar i affärer. Men hittade ingenting dock. lite tråkigt tyckte jag, men bra tyckte plånboken :)

Vi mötte upp David på vägen hem som faktiskt fyller år idag! Grattis, grattis, grattis!! Vi kilade till Röda korset, eftersom det ändå låg påvägen hem. Där hittade jag en jättefin gungstol och två skinfotöljer. Hur billigt som helst! Gungstolen för 100 kronor och fotöljerna för 50 kronor styck! Helt sjukt! Fy satan vad glad jag blev då - och plånboken. (Vad fyndig jag var nu, haha)

Snälla David skjutsade mig och Pontus dit senare så vi kunde hämta gungstolen och fotöljerna kommer hit imorgon med hjälp av Tengvers bil :D



Hmm...vad har hänt mer då?, undrar ni. Är det möjligt att det har hänt något mer i denna flickas liv idag. JA, det är det! Jag, Pontus, Tengver, Tobbe, Jimmy och Ida tog oss en bowlingrunda förut. Det var hur roligt som helst och jag spelade så bra(?) att jag har ont i hela mitt vänster ben. Men fy bubblans vad roligt vi hade!

Ikväll blev det bara tvkväll med Lets dance-finalen och HJÄLP. Jag är störtnöjd över att finalisterna, riktigt värdiga vinnare. Ett stort grattis till er!

Nu ska jag sussa för natten, det blir en lång helg denna helg med jobb, jobb och såklart...jobb.

Ha en underbar helg mina trogna läsare! Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback