Beröm från chefen

När en chef berättar hur bra hon gillar sin personal så flyger det lyckobubblor i hela min kropp. Det är inte ofta man hör sådant, men på Städcentralen, där hörs det.
Chefen berättade stolt hur duktiga hon tycker vi är och hur glad hon är att ha en sådan trevlig personal. När jag satte mig på cykelt påvägen hem så var jag så lycklig. Äntligen fick jag den beröm som jag behövde. Äntligen kunde jag slappna av. Äntligen var den en chef som INTE blev arg för att jag ska börja skola.
Chefen tackade nämligen även mig så mycket för att jag kunde ställa upp och jobba idag på min ända lediga dag denna vecka. Det ända jag hade till svar var "ja, tack. tack själv." För vad skulle jag säga? Jag kände och känner precis så. Det var en ära att få jobba där idag och jag hoppas det kommer fler tillfällen snart. Ibland är det bara så ofantligt skönt med miljöombyte. Ni anar inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback