Bok-dag

Det blev en lång läsdag för mig idag. Min bok är så fruktansvärt bra, så spännande och tragisk. "Inte som andra döttrar" av Debora Spungen. Det är helt klart den bästa bok jag någonsin läst. Så har ni itne redan läst den, gör det! Annars minnas ni något stort. hela boken får mig att fundera så mycket och det verkligen berör en in på djupet. Tårar bildas i ögonen ett X antal gånger. Jag blir stum.

Ett break från läsandet togs däremot ut förut då jag, Pontus, Tengver och Jonny tog en promenad till Ica för att handla glass. Väl hemma igen så fortsatte mitt läsanade. Jag kan helt enkelt inte sluta. Om det inte vore för att jag jobbar imorgon så skulle jag ligga och läsa hela natten med. Jag tror jag har blivit beroende av boken (!).

Imorgon ska jag ringa och säga upp vår lägenhet. Känns lite läskigt. Allt känns så "på riktigt" nu. Vi ska verkligen flytta. Oh, mina förväntningar är stora och många. Jag har letat olika träningsställen och gym i Karlstad idag (på internet). Verkar finnas en hel del som faller mig i smaken :)

Nu blir det till att gå promenad med hundarna och sedan sussa.
Gonatt!

Kommentarer
Postat av: julia

Kommer att sakna dig så mycket...

Postat av: Anonym

...fy vad tomt det kommer att bli utan dig gumman...
//Din vän, Elin

2007-05-21 @ 18:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback