Idag och igår

Igår fyllde Elin 19 år och idag fyller Ida 18. Vilket innebär att det blir tårtkalas två dagar i rad :D Jag, Pontus och Tengver ska snart pallra oss till affären och köpa med något till Ida. De flyttade till en ny lägenhet igår med, så det ska bli väldigt spännande att få se den!

Nu måste jag göra mig lite fräsch, det behövs efter gårdagens valborgsmässofirande. En underbar grillfest var det hemma hos Alex och sen blev det ner till stan och gå runt på krog efter krog. Som vanligt var det alltid roligare på förfesten, men kvällen blev verkligen så lyckad.
Fick dessutom på en mycket rolig nyhet igår, så oj vad jag är lycklig. men vad det är...det håller jag hemligt ett tag till framöver...tss..

Kram och hej!


Kommentarer
Postat av: Annika

Vad nyfiken man blir när du skriver så där :):):)

2007-05-01 @ 13:09:14
Postat av: Anonym

Men hörrö du du, har man sagt A får man säga B;)
Nu blev jag supernyfiken på din lilla hemlighet!

Tack för paketet, än en gång, jätte gulligt!

//Elin

2007-05-01 @ 18:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback