Märkliga dag

Dagen passerar och jag bara står här och tittar på. Denna dag är märklig. Mycket märklig. Som ni vet var jag vaken och satt här och knapprade på tangenterna. Meningen var att jag skulle gå en promenad med hundarna efter det. Men jag tänkte "Nä, jag måste vila lite först" och vi veta alla hur det slutar när man tänker så! Jag somnade på stört. Klockan 15.05 vaknade jag i panik. Hundarna, hundarna! Jag skyndade mig att slita på mig första bästa kläder för att sedan gå ut i vårvädret. Påpälsad med vinterjacka och tofflor träffade vi Tengver och Ipzie på vägen. "Nyvaken?", undrade Tengver. Jag gav en gäsp till svar och sedan började vår "långa" vandring runt Terra nova. Vår gång var inte så snabb så vi var ändå ute en stund, pratade lite om ditten och datten. Bla. att vi hemskt gärna önskar att Tengver ska följa med när vi flyttar :)

Väl inne igen så mötte jag en nyvaken Pontus som satt här vid datorn och letade bil (som vanligt). Jag åt en macka och drack lite oboy, sen tog det stopp. Kroppen gör verkligen så ont och halsen känns svullen som en ballong. Är det dags att bli sjuk nu? :(

Näe, nu ska jag vila lite till innan jobbet... Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Anna

Känner igen det där, inte lätt när man inte bara har sig själv att tänka på alltid ;)
Vad är det för voffar du har?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback