Ros, ris och kaka

Nu sitter jag här och knaprar riskakor och dricker loka päron. Allt känns bra, förutom att jag börjar jobbet vid klockan sex imorgon bitti, att min ichias gör ont, att jag är på gnälligt humör och jättetrött. Annars är allt toppen. Man kan ju undra om allt detta hänger ihop? Det tror jag och jag är glad när det är över...oj, vad jag längtar... Mohahahaha.

Pontus och jag har storhandlat på blomsterlandet nyss. Köpte blomlåda, jord, frön, andra blommor och krukor. Så himlans fint. Nu vill jag bara köpa meeeer.

Nu ska jag slänga mig på soffan och titta i La redoute :) Hej svejs!
Och förresten, drömmen om Thailand är större än någonsin. Jag vill härifrån NU. Kan någon hjälpa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback