Slipsröd

Jag är nyduschad och trött. Jag överlevde dagen på jobbet, trots allt. Men mycket tack vare Moa som jag jobbade med idag, hon är en sån härlig tjej.

Jag är så trött så jag inte vet vart jag ska ta vägen. Kanske blir det sängen...eller soffan. Något som är säkert är att jag kommer inte kunna vara vaken länge till. Är iförd mina mysigaste mysbyxor och min skönaste t-shirt. Jag menar, det säger allt. Måste tupplura lite. Kanske skriver några rader senare, då jag förhoppningsvis känner mig lite piggare.

Förresten, hade fåt en kommentar från en Lina. men du hade inte adresserat till din blogg, så jag vet inte vem du är eller vart jag ska svara? :( Så snälla Lina, skriv gärna igen.

Ching!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback