Soliga söndag

Jag har inte hunnit med speciellt mycket ännu. Julia var här nyss, vi drack lite kaffe och pratade. Alltid lika trevligt...tycker verkligen om dig :) och som sagt, flyttar ni så flyttar vi med ;D
Efter ett tag så såg vi David, Svea och Anna utanför oss så då tog vi med oss Chabo och oss själva ut så hundarna fick leka med varandra.
Så nu sitter man här, precis inkommen och rastlös. Vad ska jag göra idag? Jag känner att jag verkligen vill hitta på någonting roligt, men vet inte vad. Jag är för trött för att göra något överhuvdtaget känns det som och skulle helst av allt bara vilja sova liite till. Fast ändå inte. Hallå, vad är det för fel på mig?

Julia väckte mina tankar om Thailand idag. Vill fortfarande åka dit mer än någonting annat. Jag måste ta mig råd till det... Jag ska se över ekonomin med en gång tror jag, kolla priser och räkna ut när jag har råd att ta mig till paradiset. Det får bli min dag ett litet tag i alla fall. Chipp och hej, leverpastej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback