Tisdag = Tvkväll

Jag är så glad att det är tisdag idag. För er som inte förstår varför så är det bara att sätta på kanal 5 klockan nio ikväll. Både Julia och Malin kommer hit för att göra en repris av förrförra veckan. Vi ska smälla i oss någon mumsigt, tjattra lite och titta på tv. Oh, en sån underbar kväll.
Något som däremot inte är så kul är att det är onsdag imorgon, vilket innebär att jag öppnar på jobbet. Vid klockan sex står jag redo att möta alla kunder, glad och pigg som en nyponros. Eller inte.
Min hals gör inte morgondagen roligare precis. Den känns stor som bara den och gör något fruktansvärt ont. Men det blir till att stå ut, jag är ju faktiskt ledig på torsdag.
Dags att leta vidare efter lägenheter. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback