Torsdag

Idag har Therese och Thilde varit här. Vi fikade och pratade massor. Åh, det vad så länge sen sist, så vi hade massor att ta igen.
Nu skulle de åka vidare hem till Linda och jag ska laga mat. Ska bli jättemums!


Jag var förbi hos Julia nyss och lämnade Annas napp som de glömde kvar här i tisdags.  Jag hade totalt glömt bort att det är redan imorgon som de åker till Tyskland. Usch, kändes jättetrist att säga hej då. Känns som vi kommer vara ifrån varandra en evighet :(
Men som plåster på såren så kommer min älskade Annika hem ikväll! De liksom byter av varandra :)



Ikväll blir det arbete för min del. Hoppas på att kvällen blir någorlunda lugn så man hinner med allt man ska. Vill ju göra megafint när Therese kommer och öppnar imorgon.

Nehepp, nu måste jag kissa. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback