Torsdag

Idag har jag, Elin och Julia umgåts. Vi satt ute på gräsmattan och stekte oss i solen. Eller jag tyckte det blev lite för varm, så jag valde faktiskt skuggan. Sommaren är här nu, på riktigt. Så härligt!

Jag är så glad just nu (trots mitt möte i morse.) Anledningen till att jag är så glad är för att både Pontus och jag är lediga imorgon. Så vi ska åka till Mönsterås och gå på Bluesfestivalen! Åh, det ska bli så mysigt! :) Jag skulle egentligen ha jobbat imorgon, men jag ringde Moa. Så vi bytte, så jag jobbar ikväll istället. Fy satan vad sjysst hon är. Man blir så glad av sånna trevliga, positiva och bra männsikor!

Nu är det bara att vänta på att klockan ska bli sex, så jag får åka till jobbet :) Innan kanske man borde ta tag i den stora diskhögen i köket? Ja, kanske..

En annan anledning till min glädje är min feting-lön som kommer imorgon. Ojojoj, mycket mer pengar än jag trodde. Wa, har nog aldrig haft så mycket på kontot någon gång. :D Jippi, imorgon är jag rik!

Hej hopp i lingonskogen, dags för disk. Shohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback