Candle in my life

Med tända ljus och musik sitter jag här och myser. Med en kopp kaffe och lite choklad skulle stämningen vara fulländad. Men bryggaren är fortfarande tresig och jag orkar verkligen inte koka vatten och styra med det. Jag behöver väl knappast nämna att det känns som 100 mil til affären när chokladen gömmer sig?
Det får bli lite glass sen iaf. Det finns faktiskt i min frys och den skriker att den vill bli uppäten ikväll. Jag vill frossa. Jag vill mysa. Jag orkar inte göra något mer vettigt idag känner jag. Det lämnar jag till morgondagen.
Det är så mysigt attigga här i soffan och skriva, titta lite tv emellanåt och lyssna på New Found Glory, Blink, Plain White Ts och all annan underbar musik. Musik gör mig så lycklig. Och mycket annat med just nu. Bla. den efterlängtade skidresan...får lyckofjärilar i magen av bara tanken på snö, snowboard, de bästa vännerna och fest. Kommer bli den bästa resan ever!

Nu vill glassen tas ur frysen.
Puss!


Kommentarer
Postat av: Julia

Hej gumman. Svea är borta. Så ledsen.. Kramar. Önslar du skulle kunna vara i närheten nu.

2007-11-08 @ 20:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback