Fortfarande...

Lika svårt att komma ur sängen idag som igår. Jag måste skräpa mig! Ikväll blir det sömn så fort desperate housewifes slutar. Måste få sömn. Idag missade jag dock inte tåget, utan kom precis när dörrarna skulle stängas. Bra Sophie, framsteg.
Påvägen hem idag gick jag till affären och införskaffade mig frukost och middag till idag. Orkade faktiskt inte laga något idag...pga denna trötthet. Så det blev en panpizza. Jättebra. Men jag valde fullkorn. Så sådär fruktansvärt onyttig kan jag väl ändå inte påstå att jag känner mig. Måste ändå hålla lite på godsakerna och sånt. Blev så glad i går när jag kom i ett par jeans som jag inte kunnat ha på 2-3 år :D Det är så man märker att det skett en förändring i kroppen utan att man ens har lagt märke till det innan. Utan att man ens försökt. Då blir man glad, iaf jag :)
Nu ska jag sitta här och nerda ett tag, sen blir det packa några kartonger. Men jag känner mig inte lika pigg på det som jag var igår, jag som skrev att jag skulle packa massor idag. Jag tar tillbaka det. Tröttheten bestämmer...
Chip och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback