Hem, hem, hem

Nu är man här igen. En i mängden som kallas "hem". Jag var i mitt nya hem i går också och lassade av grejjor, det kommer bli så bra :) Tur att familjen ställer upp och bär saker, utan er hade det aldrig gått..tack!
Så igår var dagen på ett nytt kapitel i mitt liv. För er som inte hängde med så lämnade jag mitt hem, hittade ett nytt hem och kom hem till västervik. Nu hajjar ni va?

Nu är det hög tid att göra sig lite i ordning och skriva lite på min pjäs innan det är dags för att träffa världens bästa Elin!

Och för övrigt har gårdagen varit finfin, tämligen väldigt mysig kväll... ;)

Kommentarer
Postat av: Annika

Ja myspys är alltid mysigt att komma hem hem hem till..

2007-11-30 @ 11:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback