Kväll-morgon

Jag blev väldigt glad över de fina kommentarer jag fick igår, fortsätt så mina läsare! Mera, mera, mera :)
Tack!

Min kväll igår blev faktiskt bättre än förutspått. Jag drack coca-cola för att piggna till och sedan hjälpte både Elin, Malin och Julia mig på traven. Tänk vad värmande ord från vänner kan göra. När jag pratade med Malin satte jag igång och packa kartonger. Jag blev förvånad över mig själv när jag efter att ha packat en kartong. Jag hade liksom inte riktigt lagt märke till det innan.

Pratade självklart med hjärtat igår också. Du är så underbar. Du är så älskad. Vi ses snart, ganska snart iaf :)



Nu är frukosten uppäten och jag är vaken, så det är ju bra tecken inför dagen. Lär behöva så mycket energi som möjligt... Om en timma sitter jag påväg mot jobbet. Sedan är det lååång dag som väntar. Men jag har på känn att jag och Julia kommer fördriva den ganska så bra med prat och skratt!

Måste packa ner de sista grejerna nu och göra någorlunda fint tills jag åker. Det värsta som finns är att komma hem till ett ostädat hem, eller vad säger ni?

Ha det bra allesammans!
/Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback