Last night

Då sitter man här, slutarbetad efter en dag med den enda innehållet: packning.
Kartongerna är slut, så nu kan inte inte packa mer...vilket känns både skönt och jobbigt. Men det kommer fler imorgon :) Jag ska bara skura ur skåpen i köket nu och sedan torka av fönsterna invändigt lite...och sen minns inget mer som jag kan göra ikväll...känns faktiskt jävligt skönt nu när jag tänker efter.

Det är ofattbart hur snabbt ens liv kan ändras. Det kan gå så snabbt när en ändring sker. Utan att man hinner blinka så hinner en förändring ske. Planen som var noga uttänkt från början rubbas. Livet tar en vänding. Det händer oss alla hela tiden. När var du senast med om en sådan? När hade du en vändpunkt? Min vändpunkt är imorgon. Då drar jag härifrån, mot huvudstaden på heltid. Jag åker dit för att stanna åtminstone ett halvår. Sen är det sommar och då har jag förtillfället ingen plan. Ibland är det riktigt skönt att vara lite planlös. Man kan liksom vara lite mer impulsiv. Se vad som händer, ta saker för vad dom är och inte stressa upp sig i onödan. Allt ordnar sig, glöm inte det kära vänner.

Nehepp, om man skulle slänga bananskal och torka skåp?
Chipp och hej!

Kommentarer
Postat av: Julia

Tack att du finns. Bra att allting ordnar sig. Just nu känns det väldigt oordnat... Tror ändå på dig!

2007-11-30 @ 09:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback