Räddning

Du och jag och lussebullar
Du och jag på bio
Du och jag och lilla gubben
Du och jag på fik
Du och jag och mys
Du och jag i helgen

Min helg är räddad, jag är räddad. Tack för att du är du <3

Helgen höll på att sluta i ensamhetens tecken, eftersom Alex inte kunde komma... Jag tyckte det var både bra och dåligt, med tanke på att jag måste packa och rensa garderober osv. Men sen pratade jag med dig, du ville komma och du ska komma. Du ska hjälpa mig packa, sa du. Du ska ta med en annan kaffebryggare, sa du. Du ska ta med flyttkartonger och soppsäckar, sa du. Och jag älskar när du säger sånt, för jag vet att du håller vad du menar. Dina ord är guld. Du är guld. Vår helg kommer bli så mysig tillsammans, I feel it! Vi lyckas alltid skapa mysig stämning, du och jag. För vi känner varandra, vi känner varandra så som ingen annan känner oss. Ingen annan känner mig så väl som du. Ingen.

Nu ska jag sova, en tidig, lång , men spännande dag väntar på mig!
Gonatt / Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback