Stressotrötto

Dagen började segt, men ändå snabbt. Fick stressa som en idiot (ovanligt va?) och sprang till tåget, hann precis med och väl på tåget somnade jag (ovanligt, igen) och fick springa förbi donken på vägen. Hade naturligtvis glömt att äta frukost, jättesmart. Så jag köpte med mig en frukostmacka och en kaffe. Det kittlade dödsskönt i kistan vill jag lova :p
Skoldagen gick snabbt och vi fick sluta vid lunch. Jag var lycklig över att det blev en kort och rolig dag. Marita och jag gick och käkade lite lunch, skaldjurssallad. Smakade smaskens!
Nu sitter jag här och laddar inför skrivuppgiften som ska vara gjord tills imorgon. Dricker cola och äter choklad...mmm... haha, mycket ätande idag känner jag. Men har man jobbat på mässa i 10 dagar behöver man äta upp sig lite :)
Hoppas jag hinner packa ikväll också, håll tummarna för mig!
Tjosan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback