Nära

 Nu ni, nu händer det grejer. Allt klarnar och den 1:a december blir jag dessutom sambo. Yey! Estockholmo, here I come!
Blev glad när jag talade med min chef idag också, så nu blir det arbete av i 10 dagar i november...skönt att dra in lite kosing.
Har väl inte så mycket mer att berätta. Förutom att Annika och Niklas är mitt favorit-par. Tack för att jag fått stanna här så länge! Imorgon blir ni blir av mig, men jag hoppas vi ses snart igen! :) Jag har verkligen haft så trevligt och så kul de här dagarna! Ikväll blev det Desperate housewives och den nya Beck-filmen Guds namn. Ostbågar blandades med popcorn och sedan övergick ätandet till masserande. Nu är min rygg som ny, tack min maräng!

Imorgon väntar en härlig dag! Nattinatti...jag vill inte drömma mardrömmar inatt, och jag känner en svag bris av lugn. Inatt kommer inte någon svett och mardröm störa... Gonatt!Sov gott kära läsare!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback