Blä

Jag tampas med mitt personliga brev som ska sändas till mitt-förhoppningsvis-blivande jobb. Varför ska det vara så svårt att formulera sig just idag. Jag borde vara hur utvilad som helst. Men nu värker ögonen och jag vill bara ha kväll och bio. Jag och Annika ska in till City sen och se "27 dresses"...och jag misstänker att jag längtar lite för mycket.
Well, borde fundera över alla frågor som ska besvaras i min kommande inlämningstext. Jag försöker fundera, men det är så svårt. Koffeinet från kaffet sitter i kroppen, men inte i ögonen som sagt. Så kanske borde man vila dem en stund? Kanske borde man ta en uppfriskande promenad i det vackra vårvädret? Nu är det sånt där underbart väder så att man känner att man kan ta på den ljumma luften. Man nuddar den mjukt med fingerspetsarna och man vill aldrig att den ska försvinna.


Hejpåre.
Ps. jag vet att mina inlägg i dag suger, men jag har redan sagt att min hjärna vägrar formulera sig bra idag. Så läste du igenom hela texten nu, får du helt enkelt skylla dig själv.ds.
/Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback