Café-tänkande

Nu har man suttit på ett kcafé i två timmar och knåpat på en text. En riktigt svår text. Jag förstår inte varför det ska vara så svårt att skriva om sitt inre? Jag har ommit till punkt 10 av 42. Well, hinner väl alla tills på måndag antar jag.
Min hjärna är lite trötter nu efter allt tänkande och kännande. Undra hur väl man känner sig själv egentligen när det tar så himla lång tid att komma till skott. Ska bli spännande och se vad som blir av den kommande texten.

Snart blir det mat a la köttfärssås och spaghetti, made by niklas. Blir nog mumma, tror jag.

Idag har jag även mailat in en jobbansökan, vart tänker jag inte avslöja. Nästan bara mina kära kumpaner här i Tyresö som vet var. Vill ha det så tills svaret kommer. Ni som inte vet var, ni kan väl hålla era tummar ändå? Och stilla era sinnen med att det är ett jobb som jag verkligen, verkligen vill ha. Det skulle passa som handen i hansken för mig i sommar. Vill vill vill ha! Hoppas jag får svar snart...

Ikväll blir det tvtittande på det mest rörande program som jag någonsin sett -"Barnmorskorna". Går på ettan ikväll. Har ni inte sett det, se det. Man bara smälter av lycka. Barnafödande är något som berör ända in i själen.

Chipp Chopp.
/Sophie


Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, vad jag blir nyfiken på var du sökt jobb nu :p
Ska hålla min tummisar :)

2008-04-03 @ 21:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback