Fresh!

Tacos, bål och underbart sällskap bjöds det på i går kväll. Och jag kan avslöja så mycket som att lägenheten var mycket sevärd och är ett troligt alternativ till bostad i höst. Vi får se, vi får se.
Idag är jag lite trött, kanske är det bålen som sitter kvar? Men det är det värt i sådana fall, inte varje dag det bjussas på rosévins bål precis.
Dagen börjades med långpromenad med käraste Annika. Vi njöt av den friska luften och spanade in vackra blommor. Kaffe på det sen när vi kom hem och jag var som en piggelin som satte igång med min läsning. Att jag dessutom har fått ett par snygga, coola och bra solglasögon av Annika idag har inte precis sänkt mitt humör. Hon är för go. Nu blir jag en heting i sommar, tack sötnos ;p
Kolla här förresten, vilken festmåltid va?! Sånt bra team är vi, min Annika och jag. Detta tillagades för några dagar sen och jösses vad gott det var!

image110

Ikväll blir det till att titta och lyssna på fler team på tv. Cans, är bäst hitills. Och kommer förmodligen vara det i fortsättningen med.
Nu måste jag återgå till arbetet. 294 sidor ska plöjas igenom och jag är på sidan 44.
Ciao!

/Sophie

Kommentarer
Postat av: Ankii

Tjohoo!
Ja nu jävlar får du se till att vara riktigt snygg i sommar så du matchar ihop med glasögonen :P
Vaaaaaar god :D

2008-04-12 @ 17:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback