Gomorron, gomorron, gomorron...(Göteborgsdialekt, men i Stockholm)

God morgon på er där ute.
Själv så sitter jag fortfarande inomhus, men snart är det dags att bege sig i väg. Ut mot storstaden och en morgonpromenad på 40 minuter ska tas. Kaffet står på bordet och har gjort avtryck i min mun och i mina tankar, så snart är man fit for fight. Bara för att man inte har någon hund att promenera, så betyder det ju inte att man inte kan promenera sig själv, eller hur?
   Jag ser fram emot en lärorik dag i skolan och en solskens eftermiddag på en brygga. Till kvällen vankas Gitar Hero och Desperate housewives med bästaste Annika.
   Där har du min dag, hur är din?

image125

/Sophie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sitt och mys lite på bryggan åt mig med!
Förresten är ni grymt snygga på bilden :D

Kram, Elin

2008-04-29 @ 17:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback