Inte kul

Mitt imunförsvar verkar vara på minus-sidan om man säger så. Halsen känns allt för svullen nu och jag har bara legat som en zombie i soffan sen klockan tre. Kul. Tandköttet är bara något rött som gör ont och min käke verkar ha fastnat i samma läge alltför många gånger under dagens gång. Vad har jag gjort för att det aldrig ska försvinna alla dessa åkommor? Jag har t.o.m fösökt att tänka posivit, som i "The secret". Men inte då, inte ens det ville bita på mig. Jag längtar bara tills sommaren är här,när man kan gå ute utan strumpor och simma i havet. Då inbillar jag mig att jag kommer vara kry. Och på något vis så känns det som att det stämmer också. Jag kommer bo på samma ställe i fem månader i sträck. Grillkvällar på altanen kommer avnjutas med en vacker utsikt. Jag kommer ha tio steg till badplats och min tillvaro kommer omringa mig av kärlek. Jag saknar er där hemma, ni vet det va?

Niklas tog flyget till sjävaste USA idag. Vi får hålla våra tummar för att han kommer lyckas bra med sin lilla miljöbox. Gå gärna in och läs om den och hans företag på:
www.eagleinhat.se

   Lägenheten som skulle ses idag ska förhoppningsvis ses imorgon istället. Tur att man känner självaste hyresgästen och hon är en trevlig krabat minsann, så det ordnar sig :)

Nu är det sovtajm, så goodnightii.

/Sophie



 


Kommentarer
Postat av: Elin

Vems lägenhet är det du ska titta på?
Och 10 steg till badstranden?? Nu hänger jag absolut inte med?

Kraaaam och krya på dig, jag ska skänka 10 stärkande tankar till dig idag.

2008-04-05 @ 10:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback