Sleepy

Grattis lilla mamma på födelsedagen! Jag kunde gett dig bara mitt hembesök, men du är värd så mycket mer. På lördag väntas storkalas med hela familjen samlad :)

Innan mamma fick en vacker bukett med blommor så var det bussåkande med fin musik i öronen. Ögonen sov och konstiga drömmar drömdes, som vanligt. Väl framme så blev det film och mat med käraste Pontus.

Det går trögt att skriva nu, gör det mest som en uppdatering av nuet, för min egen skull. Jag orkar inte lägga någon krut på det här. Orkar inte ha funderingar, eller jag har funderingar även idag, precis som alla andra dagar. MEN, jag har sovit 8 timmar på två dygn nu. Och egentligen ska jag väl inte klaga, jag har ju ändå fått saker gjorda. Till och med recensionen är inskickad, så nu väntar domen från självaste Aftonbladet. 
   I natt blir det mycket sömn och lite dröm, förhoppningsvis. Och min mobil tänker jag stänga av helt. För nu jävlar ska det sovas!
Gonatt*
/Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback