En helande kraft

Sist jag skrev var jag totalt omedveten om vad mina önskningar skulle bringa. Jag trallade omkring i ett känslomoln av att vilja stanna i västervik lite längre, bara för att få umgås med de individer som spelar roll. Jag önskade att den sista veckan jag skulle vara i stan skulle vara ledig tid, semestertid. Aj, vad jag önskar tillbaka det nu. Dagen efter skadades min vänstra arm, så den tvingades plåstras om med gips och nu knapras piller mot smärtan. Flytten gick bra, trots att både jag och bilen gick av. Avgasröret ramlade faktiskt av samma dag som jag. Men i väg kom vi och här är vi nu i vårt nya hem. Jag, Pontus och Chabo. Nu är det bara Pepzi som saknas, sen är jag hel igen. Jag dricker te i min rosa mugg iklädd min svartvita dc tröja ihopkrupen i soffhörnet och en värmekudde på ryggen värmer onda partier, medan värmeljus dansar på bordet. Vad gör du när hösten knackar på? / Sophie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar du smink? Bli medlem här http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=17924 och du får 150 kr i presentkort på Kicks, det funkar :)

2008-08-19 @ 13:17:34
Postat av: Elin

Åh jag bara känner hur gärna jag vill krypa ner i soffan hos dig vännen.

Men jag kryper ner här i mitt eget hörn om någon timma. Sen tänker jag sitta där resten av kvällen eftersom regnet bestämt sig för att besöka Tuna igen. Självklart ska jag synda med cola och en godisbit, taht´s it!



PUSS!

2008-08-19 @ 16:14:01
Postat av: yeah

är det en sån där svart DCtröja med huva och vitt tryck? sån vill ja hA:D

2008-09-16 @ 21:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback