Hos ingen? - FEL!

Annika skrev en kommentar till mig igår "Jag kommer sakna dig. Nu finns du hos ingen".
   Tankarna började genast att snurra som ett änglaspel och jag vill omformulera hennes kommentar. Det gör ont i hjärtat när sådana tankar tänks. Jo visst kommer jag vara en bit ifrån alla, men de som står mig allra närmast bor under samma tak som mig ändå. Och nu menar jag inte bara Chabo och Pontus. Alla ni andra har också flyttat in i den nya lägenheten, när jag flyttar in helt så gör ni också det. Ni är välkomna när ni vill och ni finns alltid runt min hjärtetrakt och traskar runt.

Jag och Pontus var i lägenheten i går. Kartong efter kartong gapade tom och skåp mättades. Nu finns inte en endaste en kartong kvar som behövs att packas upp. Skönt, ja. Så straxt efter tolv i natt brummande vi till västevik igen och nu är det hög tid att trippa bort till jobbet.

Ha en mysig dag i regnets tecken och se på en film och tänd alla sterarinljus ni har.
/Sophie

Kommentarer
Postat av: Annika

Jo det var bra omformulerat!



Det känns som att det gick snabbt och smidigt att flytta för er denna gången! Vi hade fasen kartonger i två veckor när vi flyttade till tyresö... hur gör ni???



kramar

2008-08-04 @ 12:27:27
Postat av: Molly

http://molkan.wordpress.com/2008/08/09/utmaning-visa-ditt-smink/

2008-08-09 @ 19:03:50
URL: http://www.molkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback