397

image82

Det var så mycket som skulle bli gjort idag, jag vet. Men det kom liksom annat i vägen.
   Som vanligt ville min kropp sova till tolv, vilket innebar en snabb gör-sig-i-ordning för att sedan få skjuts av Pontus hem till Elin. Han fortsatte sin färd mot jobbet och jag fördrev sisodär 3 timmar med Elin. Det blev fika, prat och dator. Jag la in 397 bilder på hennes dator, eftersom jag ville få tillgång till några av bilderna på mitt minneskort.
   Bilden här ovan är från den andra delen av sverige och den andra delen av mig.
   Jag saknar snön, brädan och gemenskapen som infinner sig där uppe. Jag vill tillbaka. Eller fel av mig, jag vill dit igen.
   Jag vill resa överhuvudtaget. Därför får det bli lite jobb i sommar, så i morgon är det dags att meddela mina gamla chefer om att jag vill ha tillbaka jobbet i maj. Och vet ni vad? Jag längtar efter att få slita lite, tjäna kosing och vara en sån där vanlig knegare.
   Jag skulle skrivit idag. Och jag måste fortfarande skriva. men varför ska det vara så tråkigt att skriva ett sådant händelsefritt kapitel? Jag orkar inte. Jag säger som Annika:
   "Det är som att måla skog med många träd, hur trist som helst att göra. Men när hela målningen är klar så blev det riktigt bra"
   Kommer jag också känna så, mån tro?
   Antar att det är värt ett försök i alla fall. Så det är väl bara till att sätta igång. Kommer med uppdatering senare.
Ciao!


image81

Lyckorus av snö.

image80

image83
Här är vår alldeles egna ekorre, även kallad Grill-Johan. Han fick jordnötter, sen försvann han.

image79
Harmoni i själen. Ge mig igen, tack.

Kommentarer
Postat av: Elin

Så grymt fina bilder honey :D

2008-02-28 @ 19:13:36
Postat av: Annika!

ÅÅÅååå vad kul med bilder!! Tack för dem:)
KRAMAR


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback