Ge mig en bh att må bra i, tack!


Jag vet inte vad det är. Men jag är oinspirerad till mitt skrivande just nu. Jag mår mest illa och vet inte vart jag ska ta vägen.

   I morgon ska ett par svarta strumpbyxor och en bh inhandlas.
   Det svåra är bara det där med bh storlek. Alltid samma problem, men idag så tror jag minsann att jag fann den rätta. Är inte 100 % säker, så det blir till att stå i provrum lite till.
   Jag blir lite ledsen i ögat, eftersom jag som vanligt har en asjobbig storlek som inte går att hitta. På lindex fanns dock en modell med den storleken och den var faktiskt fin. Och skön.
   Varför verkar det som att jag är den enda som har dessa problem med att hitta en lagom bh att trivas i?
   Det kan omöjligt bara vara jag som har svårt för detta med alla dessa storlekar och guider hit och dit. Vad gör ni alla tjejer? Går ni bara omkring och finner er i situationen att det skaver eller glider mot huden?
   Ge mig tips, innan jag nöts sönder!

/Sophie

   
   

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej! Du får komma på söndag när du kommer från t centralen om du vill :P I all alone, som du säkert inte har missat.
Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback