Mysig, men en saknadens dag

Skoldagen var toppen. Många nya idéer kläcktes i mitt huvud, precis som gårdagen. Jag börjar bli orolig. Kan man komma på för många idéer så ens hjärna liksom strejkar?
Det ploppar upp en efter en och jag börjar misstänka att det inte finns någon stoppknapp. Men kanske är det bra? Det måste ju innebära att jag iprincip kan skriva hur många böcker som helst? :)

Jag och Evelina gick på café efter skolan och åt semla och drack kaffe. Ett måste på Fettisdagen! Hur många av er har mumsat på en idag?
Jag vet iaf att min kära vän Elin inte käkat någon. Hon avskyr nämligen det. Undra om hon smaskat på någon annan bakelse då?

Saknaden efter min hund är stor nu. Jag vill bara hem till henne nu. Klappa henne, gå långpromenader, ge henne mat... Jag vill umgås med henne! Usch, hon är alltför saknad. Jag har bestämt mig för att vara så mycket som möjligt med henne på mitt sportlov vecka 9. Då ska jag sporta med henne, genom att gå jättelåååånga promenader. Om någon av er som läser detta träffar Pepzan, krama henne från mig!

Nu blir det en dusch och sen skriva lite mera...
/Sophie

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag ska berätta en hemlis, jag har ätit TVÅ semlor idag. Jag smakade en i morse på jobbet och tyckte den var helt okej. Sen fick jag en av mamma, hon var i choktillstånd när jag sa att jag också ville ha en. Och den var ÄNNU godare en den första.
Jag har blivit stor nu, jag äter semlor haha :D

Jag lovar att jag ska ge Pepzi en bamse puss och kram från dig när jag ser henne!

Var rädd om dig min skatt.

Kram, Elin

2008-02-05 @ 21:26:08
Postat av: Annika

Nej ingen semla idag, men det var nära imorse att jag skulle gå o köpa en utan vetskap om att det var fettisdagen idag.
Men enligt min planering skulle jag baka bullar idag, vi9lket jag har gjort och då kändes det lite för mkt med semla också. Det får bli en imorn eller nått.
Ses imorn!!
KRAMAR

2008-02-05 @ 22:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback