Olé!

Idag blev det fika på Café möbel och äta mat på Olé Olé. Och allt tillsammans med den tappra skaran från klassen som hängde med. Vi blev faktiskt sju skrattande tjejer till slut, vilket var mycket mysigt. Några skulle nu trippa vidare för en öl eller två, men jag kände, liksom många andra att det var dags för hemfärd.
Thea gjorde mig sällskap mot t-centralen. En riktigt mysig tjej som man känner sig sådärhärligt avslappnad med. Oh, det är härligt med nya vänner minsann :) Faktum är att hela tjej-skaran från klassen idag hade en riktigt kul. Utlösande skrattanfall släppte alla hämningar och vips satt vi högljudda och diskuterade sex i olika former. När allt kommer omkring så slår det mig
- Jag har Stockholms trevligaste männsikor runt omkring mig!

Så då sitter man här, trött efter en lärorik och rolig dag med en mun som stinker vitlök.
Det blir tidigt till sängs ikväll och jag hoppas på en god natts sömn, inte som natten som var. Drömde alltför många konstiga drömmar. Måste leta fram min drömbok igen tror jag...

Har du också sådär oförskämt många mysiga männsikor i din närhet, men ändå saknar du något?
Pepzi, Elin, mamma, pappa, Therese, Johan, Nina, Malin, Julia, Chabo och Pontus.
Ni är inte här, Ni är i Västervik. Och i morgon kommer jag till er mina underbaringar. Jag är lycklig, lycklig, lycklig!

/Sophie

Kommentarer
Postat av: Elin

WAA! Du kommer hem.
Som jag längtar, det är inte klokt vad man kan sakna en människa!
Kraaaaaaaaaaaaaaaam

2008-02-19 @ 21:45:31
Postat av: Julia

Kommer du hem? Hinner vi ses utan att det blir stressigt för dig? Mysigt!!

2008-02-20 @ 07:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback