Sommaren 2008 har allt

Hallå världen.
Idag har jag, mestadels, varit frånvarande från yttre världen. Jag har låst in mig i lägenheten och bara skrivt, skrivit och skrivit. Har dessutom kommit fram till en hel del bra grejer, så jag är nöjd med min dag.
Ringde mamma förut och pratade i en hel timma. Berättade lite av mina nya bok-idéer och hon gillade dom starkt. Speciellt den sistnämnda! Så i sommar blir det en till att producera en bok, en helt annan bok än den jag gör nu. Ska bli så spännande!
Ikväll väntar en reserch-kväll via telefon till min trogna kontakt som ska få besvara en sisodär 20 frågor. Blir ännu mera skrivande frammåt småtimmarna antar jag. Kanske blir det lite rast, med en film eller så.
Annika ska iaf titta förbi hos mig om någon timma, då blir det semla och mys. Träffade henne i går med förresten. Sprang på stan och fönstershoppade för det mesta. Vi besökte vårat "häng-donken" och käkade mat, för att återvänta några timmar senare för lite fika. Tiden fullkomligt sprang i väg och plötsligt slog klockan tio. Det blev till att bege sig hemmåt till sin lugna vrå.
Jag ska käka lite mat straxt. Tänkte göra pasta, makrill och spenat. Så fruktansvärt gott :) Har bara ätit popcorn och druckit cola idag, så magen kurrar lite...

Tack Elin, för att du ska hälsa Sessan från sin matte. Viska i hennes öra att jag förhoppningsvis kommer hem till sommaren. Står snart inte ut längre utan henne!
För övrigt så saknar jag dig med vännen. Vad kul att du gillar semlor nu förresten, äntligen! ;D

Efter maten väntar solning, om jag orkar gå ut vill säga...
Ciao!
/Sophie

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad spännande med en ny bokidé. Nu blir jag ju sådär galet nyfiken som bara du och jag kan bli ;p

Det är klart att jag hälsar till din voffsing, you know it!
Jag saknar dig också gumman, så det gör ont till och med. Nästa månad får du räkna med ett besök från viken av ett litet troll vid namn Elin :)

Kram&Hej

2008-02-08 @ 16:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback