Välkommen lördag

En ny dag är här, vilket innebär att en ny text ska produceras.
Egentligen orkar jag inte. Kroppen värker och halsen är tjock och svullen. Den verkade vilja ha halsfluss, men problemet är att jag absolut inte vill ha det.
Så det blir till att kämpa med ingefära i thét och knapra på halstabletter, medan skrivprocessen sakta åker framåt.
Jag har tänt mitt gröna ljus och den fina lampan, medan tvn spelar fin musik på "Voice". Har upptäckt att det gör mig i bra stämning.
Jag tror jag är lite hungrig, men jag väntar tills Maria återvänder från affären. Hon skulle handla glass, halstabletter och chips till mig :) Det får bli mitt dagsintag idag helt enkelt, blandat med thé och cola såklart.
Vad ska du äta idag?

Elin, jag saknar dig med! Jag kommer hem i mitten av vecka 8 och stannar hela vecka 9. Vi måste ses!
/Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback