Växande växling

Det är när man umgås med människor som man inte träffat på länge som man förstår.
Man förstår att nära vänner är alltid nära vänner. Det spelar aldrig någon roll om man varit ifrån varandra flera år, man vet ändå alltid vart man har dem. Man vet alltid att man kan säga precis vad man tycker till en nära vän. Inte sant?
   Man ska kunna vara ärlig och säga vad man tycker är fel, om något är fel. Och det är vid sånna tillfällen man känner att man har många nära, fina vänner.
Ibland känner man inom sig den där krypande, jobbiga känslan. Något som inte går att sätta fingret på eller något som helt enkelt är svart-på-vitt. När man kan prata, diskutera och komma fram till lösningar, det är då man har en vän eller flera. Det är då man vet att man är lyckligt lottad.



Frida var klockren i melodifestivalen i går förresten. Skönt med en låt som sticker ut, någon som inte bara har schlager i sig. För faktiskt så heter det ju just melodi och inte schlager nuför tiden. Tider förändras och liksaså männsikor. Stort plus för ett växande och mer positivt Sverige!

Gonatt, nu blir det filmtittande med älsklingen.
Puss!

Kommentarer
Postat av: annika

Jag kollade precis din blogg efter jag hade skrivit mitt kvällsinlägg o då hade det inte kommit något nytt men nu efter en minut då jag kollade igen så hade det kommit något nytt, KUL!!!
Jag gilalde inte Fridas låt :/
Kram

2008-02-24 @ 22:57:01
Postat av: Anonym

Upp och hoppa, ligg inte och dra dig :D
Me love that song MOHA!

Krams

2008-02-25 @ 15:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback