Vilket flow

Pratade med Annika i telefonen.
Jag behövde hjälp, kom liksom inte vidare i mitt skrivande. Och vet ni vad? Det hjälpte! Jag har nu knäckt koden och har hela storyn klar. Det är bara slutet som är luddigt. Så nu blir det att sitta här och renskriva i några timmar. För att ni inte ska missförstå mig, det är bara själva scenerna och dess ordning som är klar. Inte all text alltså. Men nu är jag en god bit på väg ska ni veta gott folk!
Jag är lycklig!

"Jag sjunger för mig själv,
trots att jag vet
att sånt kan kallas ensamhet"


/Sophie

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej!
Jaså.. var det 2 timmar :D
Pratade med Niklas nyss och han tyckte det var bra om jag skulle vara med dig torsdag till fredag, gjorde ingenting :) Kan vi itne satsa på att ha världens mysigaste eftermiddag och kväll på torsdag? Kanske sola tillsammans? Laga god mat till oss tre? Spela Guitar Heroes III? Masseras? Se film? och bara mysa...
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback