Jag, en toffel?

Det är ett oroväckande läte ute i min trappuppgång. Vet inte vad det är som låter, en uteliggare eller en hund? Ett sådant märkligt ljud. Har stått vid ytterdörren för att försöka tyda, men vet fortfarande inte. Vågar dock inte öppna, vill inte ha någon otrevlig överraskning.
Hej och hå...har lite smått huvudvärk får jag väl ta och ersänna, grubblar på så många olika texter i skallen så jag blir helt vimmelkantig. Kanske borde ta och läsa texterna som ska läsas till på måndag först? Så har man det gjort liksom...dessutom vet jag inte om jag orkar sådär jättemycket mera. Är ganska pömsig. En pistagebulle skulle kittla skönt i kistan nu, så så får det bli först ialla fall. Sen blir det läsa av...och betala räkningarna måste göras också :) Tjing!
image73
Jag saknar Annika och hennes tofflor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback