Kriminalitet och modeller

Mitt skrivande om kriminalitet går sakta, för sakta, frammåt. Jag håller mig vaken på coca-cola och kanelbulle. Jag måste bli klar innan imorgon. Jag ska klara det. På något sätt ska jag lyckas ha texten i mina händer imorgon när jag traskar i väg till skolan. Jag kommer lyckas med det också, det vet jag... men om den blir bra eller inte, det är en helt annan sak. But i will do my best.

I helgen har jag umgåts med denna underbara individ:

image69

Vi har haft underbara dagar tillsammans, som alltid. Vi har bla försökt att äta lime. Det gick inte så bra, se själva:


Men vi försökte och det är ju som sagt huvudsaken, därför ska jag göra mitt bästa med skrivandet nu. Jag ska stänga av mobilen, dricka mera cola och försöka vara en bättre författare än vad jag är modell, döm själva:
image71
Ps. Målningen till vänstrer har hon den där underbara vännen målat. Visst är hon en fantastisk konstnär?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback