Min dagshistoria

Då var andra dagen efter lovet avklarad och den har flytit på bra med många nya lärdomar. Så nu vet jag hur man mördar i text. Inte klokt vad mycket fantasi som bor innuti mig. Jag är så nöjd efter dessa dar, har kommit på så mycket idéer till boken. Det var länge sen jag pysslade med den nu, ska bli skönt att sätta i gång på allvar snart.

Det blev en fika med Maria, Marita och Anne-Marie efter skolan idag. Vi var på ett jättemysigt fik och jag blev överlycklig av det jag såg - semlor! Inte kunde man motstå något sådant. Så en lyx-semla och en cola fick det bli. Bästa middagen på länge :)

När mina steg väl nådde hemmet var jag trött och uppspeedad på samma gång. Så jag varvade ner med att prata med älsklingen och sen titta på "Sex and the city". Sen hade jag någon konstig ambition om att jag skulle diska, duscha och packa upp min väska. Men jag stannade liksom kvar i sängen och tittade på avsnitt efter avsnitt. Min kropp ville inte flytta på sig på sisodär 4 timmar. Och då kan man faktiskt inte protestera, det lönar sig inte ett dugg. Jag hade ambitioner, men de räckte inte. Maria tog hand om disken när hon kom hem, då jag fortfarande låg i koma. Nyss blev det lite kvällsmat och kvällprat i köket om Kalix och Kiruna bl.a.

Imorgon är en härlig dag. Först skola och sen hem till Annika! Har saknat henne så mycket!

Nu blir det lite mer "Sex and the city" och sen nana...
/Sophie

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej!
Ja det ska bli redigt gött att få träffa dig! Det var ett tag sen.
URs jag såg en jättebra film nyss! På smällen! Den var så verklighetstrogen hela graviditeten och förlossningen så jag grät jättemkt i slutet!
Om du inte har sett den så se den!! Tyvärr måste jag lämna tillbaks den innan sex annars kunde vi sett den :D
KRAM

2008-01-09 @ 01:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback