Naken och sökandes

Nu jädrans smäller det. Dags att skriva upp sig på olika bostadsköer för att förbereda sig inför sin framtid. Härligt, härligt :)
Det är vad jag fördrivit den senaste tiden åt. Ska skriva klart min "att ta med mig till sälen-lista" nu, blev så fast i detta letande efter lägenheter att jag tappade tråden lite. Men måste skriva klart den och sen kanske packa och plocka lite. Ska även fundera på inledningen till boken lite mer... kan nog bli riktigt bra, om jag har tur :p
Ni ska veta, kära vänner, att jag har ett riktigt myspys rum här, med en mysig röd lampa, tända ljus och ett stort fönster att drömma sig ut i. Så det är minsann inte för att jag inte trivs, det är för framtiden som sagt... :) Min älskade Pontus måste ju bo hos mig för guds skull. Saknar han så...
Jag känner mig avhuggen utan dig älskling. Se själv, vissa bitar saknas.
image74

Kommentarer
Postat av: Annika

Snittsit med avhuggning o allt:)
Saknar dig med!!
KRAMAR

2008-01-16 @ 17:54:12
Postat av: Elin

Det är så himlans kul att läsa din blogg, vännen.
Det är alltid så poetiskt på något vis, en tanke bakom det du skriver. Det blir intressant :D
Jag älskar att läsa det du skriver. Har du inte skrivit något en dag så är inte min dag fulländad på något vis.

Du är min ängel!
Krams

2008-01-16 @ 18:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback