Neurotic

Jag blir lycklig av oväntade telefonsamtal och snygga termosbyxor. När någon ringer för att bara prata och fråga hur man mår. För att checka läget och sen inget mer.
Jag blir lycklig när någon är Julia som är på strålande humör ringer och berättar spännande saker... Bla. bra saker om mina lånade termosbyxer. Bla. att jag kanske kan få bli blivande ägare till dessa fantastiskt snygga byxor. Jag vet, jag är en aning neurotisk, men va fan, det skulle du också bli om du såg dem!
Kort och gott - ser du någon snygging på bräda om en vecka i sälen - så är det antagligen jag ;p

Förresten så ringde även Elin idag och vi pratade så exalterat så vi glömde allt annat. Elin glömde t.o.m bort att hon var hungrig, så hon höll helt enkelt på att svälta ihjäl på kuppen. Jag räddade henne i sista stund och beordrade henne att äta sina mackor och sa hejdå.

Då gick jag ut till min kära Maria och pratade hysteriskt med henne i en och en halv timma. Vi delade på en mango och pratade om viktiga oviktigheter skulle man kunna säga. Alltid lika trevligt!

Nu tänkte jag spana lite resor och annat kul på nätet. Ganska snart blir det sovtajm också. Ska bara tagga ner lite först och försöka sortera tankarna.
/Sophie

Kommentarer
Postat av: mamma

test

2008-02-21 @ 15:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback