Nyttiga tisdag

God kväll gott folk.
Jag kan lova er att jag är så himla mycket piggare idag än vad jag var i går vid den här tiden. I går fick jag tvinga mig själv att vara vaken några timmar till fäör att vara säker på att jag inte skulle vakna mit ti natten och tro att det är morgon.
Skillnaden är stor idag. Förmodligen tack vare 10 timmars sömn i natt och jag misstänker även att allt detta promenerande börjar ge reslutat. Min själ börjar vakna till liv, trots att det är en smula för mörkt ute för min del.
Nu ska jag utnyttja de närmaste timmarna lite mera effektivt än vad jag gjorde i går. Det blir läxläsning i badet, bokande av bussbiljett och lite telefonpratande. Kanske återkommer jag senare med något inlägg, uti-fall-att det skulle kommit upp krummeluriga tankar i badet. Man vet aldrig...
Hej så länge /Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback