God morgon!

Idag vaknade jag av mullrade åska och sipprande regnskurar. Mysstämning infann sig genast och jag kunde inte somna om. Faktum är att idag är första morgonen på mycket länge som jag kände för att överhuvudtaget stiga upp ur sängen. Jag var t.o.m hungrig, så nu har havregrynsgröt gjort sig hemma i min mage tillsammans med kaffe. Både åskan och regnet har avtagit, men den mysiga stämningen sitter kvar.
   Idag vill jag bara skriva, slappa och fortsätta sörpla kaffe. Och kanske är det den sinnestämningen som sitter i, just det att jag inte har några måsten inför dagen.
   Vad ska ni göra idag? Hur många måsten finns på er dagslista?
/Sophie

 Foto: Niklas Johansson
 
Design: Annika Ögren



Kommentarer
Postat av: Annika

Jadu... idag har jag ett måste.. eller jag ser det inte som ett måste.. vi ska ju spela bilbingo :) Kuuuuuul! Hoppas på att vinna ett par tusen :P

Finfinfin bild!

2008-07-20 @ 11:08:01
Postat av: Svar till Annika:

Aha, så skoj! Lycka till!

Jag vet, bilden är så läcker! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback