Hammarby sjöstad, JA TACK!

Vackra klädkreationer dansar runt på tvskärmen och jag har en personlig kock ute i köket. Snart serveras mat här mitt framför mig och jag har en känning om att det kommer smaka alldels gudomligt.
   Denna slö-dag omvandlades runt halv fem till en liten tripp till Willys i Sickla. Tvärbana och Hammarby sjöstad som susade förbi. Annika frälste mig första gången jag var där och nu förde jag det vidare till Pontus. Ge mig en lägenhet där. Tack! Mer spännande artitektur på en sådan liten yta får man leta efter och hela atmosfären är en helt annorlunda än någon annan stans. Man ser vatten alldeles bredvid och stadsbilder på håll. Luften känns ren, trots att det är nära till motorväg. Tankarna som tänks där tänks inte i onödan. Tänk på det ni ;)

/Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback